marți, 6 septembrie 2011

Prima zi cu plansete

Dupa o noapte de vis (cum ar zice Nela) in care Isabela s-a trezit tot la 15 minute si mi-a plans, s-a tanguit si mi-a spus ca : "mami, buba a dinti" (da, ne ies doua masele odata...unde e emoticon-ul ala de dat cu capul????) a urmat azi o zi de gradi...cand a luat-o educatoarea de langa mine a inceput sa scanceasca si sa strige : mami, mami. Mi s-au umplut ochii de lacrimi si am fugit sa nu ma vada fata plansa.

Dar azi chiar trebuia sa o las la gradi...mie in perioade de stress intens imi scade dramatic imunitatea...si cum sunt dupa cateva nopti nedormite si dupa cele trei zile de enterocolita ale Isabelei ...am prins si eu un virus si sunt praf...tusesc, mucesc, imi curg ochii, am greturi, diaree, dureri de cap. Of, of...nu trece una ca e alta.

Un comentariu:

  1. uff, tocmai ce am citit ca alte doua maici se confruntatu cu aceeasi problema/teama. O sa fie bine... e o etapa care va trece repede. Curaj!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere