duminică, 11 septembrie 2011

Ne apropiem de ...2 ani!

Da, in data de 15 septembrie implinim 2 ani. Si pentru ca tati pleaca la Viena fix in 15 iar mami e prinsa cu exemenele de licenta sindrofia mare, mare a avut loc azi. La un loc de joaca dragut din cartier, aproape de noi, cu o curte maaaaaare plina de jucarii si in exterior si in interior dar mai ales cu spaaaatiu mult de alergat, dansat, trantit pe jos si de jucat.

Am avut invitati colegi de gradi, prieteni din parc (doar 2, ceilalti 2 sunt inca raciti:() si toate neamurile posibile. La socoteala finala am iesit 26 bucati din care 7 copilasi.

Am avut noroc de vreme buna...si mai ales de voie buna. Si de o multime de cadouri...


Tot spatiul asta e doar pentru party-ul meu?


Papa bun pentru adulti:


...si pentru cei mici:


Andrei, prieteneul meu mi-a adus un trandafir...dar ii e cam rusine de atata lume


Cu mami si tati


Ce mult ne iubim...


Cu colega de gradi, Diana:


Vine tortul!


Ce gustos e!!!


Dans, dans cu tati...


La multi ani Isabela!!!

4 comentarii:

  1. La multi ani, puiut!
    Anticipat, asa.
    Si ma bucur mult sa o vad vesela si activa si frumoasa fooooc!
    Ce frumos v-ati distrat, bravo!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dulcica e, ca o printesa!

    La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. o petrecere pe cinste ce sa mai! :) La multi ani micutei ! Sanatate multa (dar multa) si tot ce ii doriti!
    sper ca pana e 15 sa scape si de raceala!
    va pup!

    RăspundețiȘtergere