duminică, 25 septembrie 2011

Again

Racite din nou...de fapt Isabela e asa de rau ca am fost pe punctul de a merge cu ea la urgente. O data joi noaptea cind din cauza mucozitatilor s-a inecat si nu a mai putut respira. Apoi ieri seara cand a facut convulsii desi febra era doar de 38. De joi noptea am stat cu aspiratorul in priza sa scoatem mucozitatile si cu aparatul de aerosoli dupa nasul Isabelei...nu ne ajuta prea mult.
Astea sunt oare binefacerile gradinitei?
Nu as fi asa suparata si inversunata daca nu as fi vazut de luni pana joi cat am dus-o la gradinita, parinti venind cu punga de medicamente contra racelii, cu copilasii bolnavi...bine merci i-au lasat la gradi cu tot cu indicatiile despre cum sa le administreze educatoarele siropurile contra tusei sau antitermice.
Dupa toata povestea cu "nana"(care by the way a fost pusa in carca unui copilas care bate si musca tot ce prinde) cred ca acest episod a pus capac. Eu sunt decisa ca de la 1 octombrie sa nu mai prelungesc contractul cu aceasta gradinita.
Ce ma supara si mai tare e faptul ca Isabela de marti a tot inceput sa spuna seara si dimineata "mami, gadi nu". NU cred ca e contra ideii de gradinita cat contra a ceea ce se petrece acolo. Asa ca ..luam o pauza si incercam in alta parte. Dar doar din martie. Sunt mult prea obosita acum ca sa o iau de la capat cu raceli, gripe si enterocolite tot la 4 zile.

8 comentarii:

  1. Incercati un homeopat! Daca sunteti in Cluj va putem recomanda homeopatul nostru. Sa se faca bine Isabela!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Off, mai dragelor! Tare rau imi pare. Va trimit toate gandurile mele bune si speranta ca Isa va trece cu bine peste bolicica asta; iar tie, mami, multa putere sa poti avea grija de ea.

    Probabil ca este o idee inteleapta sa amanati gradinita pana in luna martie, cu atat mai mult daca ai o solutie de rezerva (cineva sa stea cu copila).

    Va imbratisam cu drag! Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
  3. sanatate multa! din pacate, pana mai cresc, asa e intotdeauna la gradinita. iar problema asistentelor care primesc unii copii cu antibiotice, iar pe altii ii trimit acasa de la prima tuse, cred ca exista peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fetelor va multumim pentru gandurile bune.

    Ana vrem adresa unui homeopat. Daca esti draguta sa ne-o indici.

    Dana...nu stiu ce sa fac/zic...intr-un fel nu imi place ideea de a renunta la primul hop...dar impresia mea este ca numai chinui copila. Si atunci nu ma e nici un beneficiu.

    Loredana...asa o fi. Nu stiu ce sa zic. Eu stiu ca am un copil cu imunitate buna, nu mi-a facut nicio o boala pana la 2 ani...si cum a intrat in colectivitate cum a facut deja trei episoade de raceala si unul de enterocolita in 20 de zile. E cam mult. A slabit aproape 1 kg, nu mai are apetit, nu mai doarme bine noaptea...clar i s-a perturbat toata rutina ei...

    RăspundețiȘtergere
  5. Of ce rau imi pare! Ai luat cea mai buna decizie. Va pupam si va imbratisam!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cecilia, da-o-ncolo de idee (asta cu renuntatul la primul hop). E vorba de sanatatea Beiei la mijloc si personal cred ca ai luat decizia cea mai buna. Pe langa problemele de sanatate, mai este si problema ca isi manifesta nu dezinteresul, ci dorinta vadita de a nu mai merge acolo. Ceva e off, ori gradinita in sine, ori mediul, ori nu e pregatita.
    Eu sunt pro socializare si dezvoltare a copilului prin gradinita, insa cand copilul este pregatit.

    Va imbratisez, imi pare rau ca treceti prin atataea problemute de sanatate. Asta e cel mai important, sa le rezolvati pe acestea. Restul... vine de la sine.
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pop Ovidiu. Tel; 0757725483 sau 0788423332. Adresa e pe Baritiu dar nu mai stiu ce numar, intreaba-l la telefon. E pe pe partea cu BCR dupa BCR. Prima consultatie e 100 de lei, iar apoi 70 parca sau 40 daca faci un abonament de sedinte (200 de lei). Poate s-au mai schimbat preturile ca noi nu am mai fost de cateva luni dar nu cred. Sa va faceti bine! Homeopatul asta ni l-a recomandat pediatra Anei care avea un baietel ce era dependent de inhalator si lua antibiotice de 2 ori pe luna si in 2 luni si-a revenit de tot, ea era foarte uimita:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Raluk, Nela...va multumesc pentru sustinere...inca mai am indoieli ca e bine ce fac. Dar de mers la gradi deocamdata nu mai mergem. O luam de la capat cu cautatul si vom merge iar din martie. Oricum in ianuarie-februarie vom migra spre tari mai calde (Italia, Florenta) asa ca... timp mai avem. De duminica ma tot bate gandul unui an sabatic. Sa vad ce pot rezolva la nivel de universitate...

    Ana...multumesc mult. Voi lua legatura cu dr recomandat!

    RăspundețiȘtergere