joi, 22 septembrie 2011

Mix de idei

Desi e jurnalul Isabelei nu pot sa nu trec si ganduri de ale mele in perioada asta:

1. Avem parte de o toamna superba...chiar daca e frig dimineata si seara soarele de la amiaza ne da aripi...asa ca stam cat putem pe afara...culegem frunze, nuci, castane...cand intram in casa ne jucam cu Lego.

2. Discutie in parc intre mamici: "Nici al tau nu doarme? Pe mine ma tampeste copilul asta, se trezeste de cateva ori pe noapte. Dar eu ii dau seara ibalgin si apoi doarme dus". Intreb "cine ti-a recomadat sa ii dai? Il doare ceva? Si cat de des ii dai?" Raspuns: "nimeni, dar vreau sa dorm si asta e solutia cea mai buna si pentru mine si pentru el". Intreb "ai avut curiozitatea sa citesti prospectul, sa vezi cate efecte adverse are si cum nu e indicat pe perioade lungi?" Raspuns "Nu, dar ce sa fac? Trebuie sa dorm!". Morala: uite cum ne nenorocim copiii cu mana noastra.
NB. Mamica e licentiata si culmea si reprezentant medical!!!

3. Cred ca nu exista gradinita ideala. Mie mi se pare ca tot ce a fost foarte frumos ambalat si prezentat la gradinita la care merge Beia e doar strategie de marketing. Inca astept acea informare saptamanala despre programul pe ore al copilului meu si inca astept sa aud macar un Ja sau un Nein. Ca alte pretentii nu pot avea la varsta asta, nu? In conditile in care Beia e deja bilingva si spune monkye, bee, apple si alte cate cuvinte in engleza auzindu-ne pe noi (mai ales pe tati la telefon) sau de la desenele animate la care se uita...Plus ca de cand merge la gradi vine acasa, isi insira amicii ei (Mickey&Co) si le da "nana". Asta e treaba cea mai grava. Daca am incercat sa vorbesc cu directoarea mi s-a inchis telefonul in nas. Azi merg sa povestesc cu educatoarea. Ca mie educatia asta cu "nana" nu imi place! Si atunci mai bine schimb gradinita.

4. V-am spus ca plec o saptamana in Franta, in La Rochelle din 2.10? Yuhuuuu...mi-e teribil de dor de Franta...dar mi-e groaza ca o las pe Beia acasa...cu tati si bunicii of course. Of of....

5. Sunt iar in faza casnica..am tot stat prin bucatarie si am gatit diverse. Ce am mai facut...sufleul cu brocoli si conopida si mancarea de dovlecei. Isabela s-a lins pe degete si a cerut supliment. Testam azi pe tati. Care, by the way, a ajuns acasa ca Mos Craciun (de la Viena). Am primit si mult asteptatul Coco de la Chanel. Imi da o stare euforica parfumul asta...e incredibil. Iar garderoba Isabelei s-a imbogatit (din nou!) cu lucruri deosebite. Si am mai primit un Lego. Asta ca sa am ce aduna eu de 3 ori/zi..:D.

2 comentarii:

  1. Imi pare rau pentru faza cu gradinita. Sincer. Iar asta cu "nana" chiar ca nu-i a buna :(. Poate elucidezi misterul, poate a vazut un alt copilas facand asta, oricum ar fi bine sa te lamuresti ce si cum. Imi inchipui prin ce treci, anyway!

    Partea super este ca mergi in Franta!! Super, super! Ma bucur tare pentru tine si de-abia astept impresii si pozici.
    Hehe, calatprim in aceeasi perioada, pare-se. Abia astept sa ii completez si eu garderoba Anei, imi plac tare mult produsele de la Carter din State. Am folosit si la Ana si vreau sa iau si pentru Alex.

    Mai, si "Coco"??! Suuper! Stii ca si eu am pus ochii pe No 5? Poate mi-l aduce Mosul! :D

    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Franta! Hai ca nu ai de ce sa iti faci griji, doar Isa ramne pe maini bune. ;)
    La capitoul gradinita, te felicit pentru rabdare, eu mi-as fi retras copilul instant dupa faza cu directoarea...

    RăspundețiȘtergere