vineri, 18 noiembrie 2011

After meeting...and workshop

After two days of speaking and presenting and doing everything in english..:) aseara am avut sansa sa intalnesc niste fete deosebite si niste fatuci dragute si poznase. Adica daaaaaa...lume, lume le-am intalnit asa (scriu in ordine cronologica): pe Miha...super haioasa si de gasca. Ea m-a preluat cu masina, masina in care am intalnit doua minuni mici care mi-au facut din start "shhhh. povestea" adica Iris (o fetita dulce dulce, cu ochi frumosi si par blond) si Mateo...pui de Miha. Cu ei se juca Bia. Ei...cred ca despre Bia scriu un alt post. Pentru ca am avut o data senzatia de stiut omul de secole (mai stii, poate ne stim din alta viata...:) sau din alt univers daca e valabila teoria aia cu universuri paralele), de inteles si placut din priviri! Emana fata asta bunatate si te incarca pozitiv...ceva de nedescris. E delicata, frumoasa si pe deasupra e si inteligenta. Amestecul fatal cum zice seful meu..:D
La mall ne-am intalnit cu Cristina fotomodela (uau ce bine arata), apoi a aparut Monica cu Andreea si Teodora. Mignona, finuta, sic....intr-un cuvant o aparitie super interesanta. Iar fetitele ei sunt frumoase si super cuminti. Si se inteleg bine...
Ultima dar nu cea din urma a fost Simona, mami de Dinutz si de Tom. Face fata asta niste baieti ca eu zic ca nu trebuie sa se opreasac la doi. Sa continue...frumosi, frumosi....iar ea e asa de simpatica si fina.
Am stat in povesti despre copii, olite, biberoane, gatit de parca ne stiam de cand lumea. Am pomenit fete dragi...ne-am bucurat de aparitia lui Petru (pui de Dana), ne-am promis ca ne vom revedea la urmatoarea mea vizita la Bucuresti cand sper sa fiu insotita si de Beia...
A fost o seara plina de lumina...de bunadispozitie, de rasete, de veselie...frumoasa, calda (desi e noiembrie si e frig rau pe afara!), de neuitat.
Multumesc mult fete dragi!

Un comentariu:

  1. Ce frumos! Ma bucur tare ca v-ati simtit bine, dragelor!
    Va invidiez un pic :D

    Iar tie, Cecilia, welcome home! Cum te-a primit Beia?

    RăspundețiȘtergere