duminică, 6 noiembrie 2011

Weekend romantic

Va vine sau nu sa credeti de ieri de la ora 14 suntem la Hilton Hotel din Sibiu...dupa cateva zile infernale la scoala cu depuneri de proiecte si pregatiri de prezentari sotul mi-a propus sa ii dam o mica vacanta Isabelei si sansa de a petrece cu bunicii la casa de la Beclean (care by the way a devenit a ei...am intrebat-o "unde te duci Isabela?"..mi-a raspuns "a casa a Beia, a Niky , a Beky". Simtul proprietatii este super dezvoltat inca de la varsta asta..:) iar eu sa il insotesc la congresul lui de lentile de contact de la Sibiu. Initial am zis ca nu-i fair fata de Isabela si fata de bunici...dar cand am auzit-o la telefon vineri cat era de incantata ca e acolo, libera sa stea afara cate ore vrea ea, sa se joace in nisip, sa se dea in leaganul ei, sa alerge cainele si pisica....am inteles ca din cand in cand avem nevoie si de asa ceva.
Iar noua...zilele astea doua ne-au facut tare tare bine....parca am fi iar tineri si nebuni...(nebuni suntem noi oricum...grijile si munca multa ne imbatranesc prematur).

Un comentariu: