marți, 8 noiembrie 2011

Stop

E vorba de celebrul semn stop prezent mai la toate intersectiile si nevazut mai ales de cei ce conduc masini "tari", " de fite" in Romanica...
Ieri seara tatal meu mergea regulamentar pe strada cu pioritate, norocul lui ca doar cu 50km/h cand de pe o strada laterala a tasnit pur si simplu un Audi A3 care l-a acrosat pe el si masina din fata lui. Sau mai simplu zis...i-a luat fata. Doamna ce atat de vijelios coducea masina de 50.000 Euro s-a dat jos si s-a recomndat ca fiind judecatoarea X...care nu a vazut semnul STOP pentru ca se grabea. Adica...eu am dedus ca al meu tata a facut o impertinenta cand i s-a pus de-a curmezisul cu masina in drumul doamnei judecator!
Care by the way la super car-ul pe care il poseda nici macar un amarat de casco nu isi plateste.
Ce e trist rau de tot si ma supara peste masura: masina este a mea de facto deci pentru toate actele cu asiguratorii si service-ul eu trebuie sa umblu si sa rezolv fara sa am vreo vina, masina e distrusa in proportie de 40% (e mica, hatch back) si mai ales tata a suferit o contuzie urata la cap care nu se stie cum va evolua. Iar ce m-a intrigat...cum s-a dat jos din masina tembela si imprudenta conducatoare auto s-a prezentat cu functia in fata. Mie asta mi-a spus ca isi baga picioarele in ele de legi...ca doar tot le stie si le aplica (sau asa se prespune ca ar trebui sa faca!!!!) si a crezut ca impresioneaza...sau ca functia pe care vremelnic o are e o scuza buna pentru a face accidente.
Sunt din ce in ce mai dezamagita si mai speriata de ce se intimpla pe soselele noastre. Cred ca a face un drum de Cluj-Bucuresti in masina e o imprudenta la fel de mare cu a te arunca de la etajul 10 in gol, fara parasuta...sansele de a supravietui sunt aceleasi.
Din toata povestea asta, Isabela care ne-a auzit povestind suparati pe acasa a dedus asta : "tanti sticat masina a Bubu, Bubu facut buba a cap, Beia nu mes a Nicki si Beky, masina a Bubu sticat!"

4 comentarii:

  1. Sper sa isi revina rapid Bubu! Imi pare rau ca ati patit asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, of, of!
    chiar imi pare rau de toata povestea!
    Slava Domnului ca nu a patit si mai rau tatal tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau Cecilia! Sanatate multa tatalui, sa dea Dumnezeu sa nu ramana decat cu amintirea neplacuta.

    Cat despre madama...merita sa i se raspunda cu un " asa, si???!!" atunci cand si-a pus functia la inaintare. Macar daca ar fi zis " sunt chirurg si trebuie sa ajung de urgenta la spital" poate mai suna cumva, dar asa....sper sa nu ramana netrasa la raspundere.

    Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multa sanatate tatalui! Asta este ceea ce conteaza acum! Restul... trist, tare trist!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere