miercuri, 2 noiembrie 2011

Supermarket

Mda...cam incredibil dar asta e ultima achizitie in materie de cuvinte a Isabelei. Azi mergeam spre catedra cu ea in masina si bunicii alaturi, Bubu fiind la volan. Eu incercam sa fac conversatie ca sa nu se plictiseasca fata..."unde mergem Beia?" Raspuns: "mami mege a Ede (nota explicativa: Ede e colegul meu de catedra, de ce o fi retinut Isabela doar numele lui habar nu am!!!!), Beia cu Buni si Bubu a supermarket! Repede Bubu, repede...a supermarket!"
Am ramas mirati toti trei dupa care am inceput sa radem...ea asociaza mersul cu masina lui Bubu la cumparaturi. Iar cu masina lui tati la Beclean...
Si tot din conversatia de ieri...aseara pana se uita la episodul ei din clubul lui Mickey deja plictisita a venit la mine si se tot foia...asa ca i-am explicat ca mami se uita peste curs, ca merge la studenti sa ii invete chimie. Dupa ce am povestit cu ea s-a dus la tati si i-a spus: "tati, mami face chimia". Dupa doua minute s-a dus iar si i-a dat replica bomba: "tati, acid boic (boric) si baia tare (baza tare)...acoio a mami". Eu am ramas uimita...am promis ca daca continua tot asa o duc la studenti in laborator...de ea s-a prins mai multa chimie decat de ai mei studenti in ultima luna..:))

2 comentarii:

  1. Ce istetica pustoaica ai! Si, ai mare grija de ea, tine-o tot asa, poate mai avem o sansa la Nobel in viitor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe...multumim LOredana. Pentur Nobel trebuie sa o trimit la export...peste balta ca acolo e infrastructura de Nobel.
    Dar mai avem pana acolo si eu nu am veleitati din astea. Pentru mine Nobelul meu e Isabela...asa vreau sa o educ si pe ea.

    RăspundețiȘtergere