miercuri, 28 decembrie 2011

Ce va doriti de la 2012?

Si daca tot am timp de blog as lansa eu o leapsa prin care le-as provoca pe fetele dragi sa isi dea cu parerea....ce vor de la 2012? Si ma refer nu la lucruri de genul sanatate, bani, job mai bun etc etc ci la dorinte despre cum cred ca pot schimba, influenta, imbunatati viata lor si a celor din jurul lor.
Haideti fetelor...pic cu pic se face marea...cred ca daca ne mobilizam si ne propunem sa schimbam in bine ceva ce merge rau pe langa noi chiar vom reusi. Cu atat mai mult cu cat 2012 se anunta un an al schimbarilor.
Eu una imi doresc sa devin mult mai empatica la nevoile celor din jurul meu. Sa las egoismul meu la o parte si sa ma implic mai mult in ajutorarea lor. Apoi imi doresc sa imi dezvolt acest al 6 lea simt pe care il am si il neglijez de ceva vreme...din teama? Probabil ca da....oricum e pe lista de to do! Visez de mult sa ma implic in campanii umanitare. Si nu doar la modul la care donez bani de cateva ori pe an ci efectiv sa fiu implicata mai mult. Admir de multa vreme tot ce face Principesa Margareta prin Fundatia Altetei sale si ma bucura faptul ca cineva se gandeste nu doar la copiii nevoiasi , bolnavi sau orfani ci si la batranii orfani. Si vai cati sunt (batrini singuri sau abandonati). Imi propun sa las inchis televizorul cel putin o luna non stop mai ales in perioada alegerilor. Am devenit o natie condusa de si prin televizor. Ni se implementeaza tot felul de idei aberante in care credeam apoi cu tarie ca doar...le-am vazut/auzit la TV. Vreau sa vad doar filme bune si concerte si mai bune.
Vreau sa ma implic mai mult pe partea de protectie a mediului. Deja ne gandim serios la surse de energii alternative pentru casa de la Beclean (panouri solare) si eu tot aman momentul schimbarii masinii mele pentru ca imi doresc una electrica. Desi tehnologia este inca deficitara e un inceput.
Vreau sa uit ca exista medicatie alopata si sa incerc sa imi tratez sotul si/sau copilul doar cu remediile naturii (daca ar stii ai mei colegi m-ar arata cu degetul si ar zice ca am luat-o razna...:). Cred ca suntem atat de labili si de tarati deoarece ne-am indepartat prea mult de natura. Traim in mediul asta artificial si cea mai mica variatie de temperatura ne da peste cap. Ne lovim de insomnii, depresii, migrene la orice colt....si ne intrebam oare de ce?
Si....as vrea sa deschid mai rar computerul, netul, mailul, FB-ul si da, implicit si blogul...ca sa am mai mult timp pentru citit, pentru Isabela, pentru plimbat pe coclauri...pentru trait.

Ce ziceti Raluk, Nela, Dana, Monis, Loredana, Lili, Gabi...si voi toti si toate care ma cititi... Ridicati manusa???

3 comentarii:

  1. frumos, frumos!

    (si ti-am zis eu ca o sa ai probleme daca citesc colegii tai "alopati" pe aici :)) )

    Ridic manusa! Mai am o leapsa de la Nela, cea cu bucket listul :D. Sper sa le scriu ambele inainte de Anul Nou, sa nu intru cu datorii in noul an.

    Te pup si sper sa ti se ideplineasca toate dorintele! An nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi faci tu mie, Cecilia! Pai asa ma stii tu pe mine, cu idei din astea de salvat lumea? Stii ca eu sunt egoista pur sange... :)))
    Hai ca ma gandesc.

    Cum ma, sa nu deschizi computeru'? Ca eu intru in fibrilatie fara el :))
    Dar nu zici tu rau, stiu.

    Va pup, incerc sa scriu pana nu trecem in Noul An despre asta.

    Si multa, multa sanatate puiutei, am citit intr-un alt post ca e bolnavioara.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://alexcreste.blogspot.com/2011/12/2012.html
    :-*

    RăspundețiȘtergere