luni, 5 decembrie 2011

Jucaria noastra preferata (II)

Daca tot am deschis subiectul jucarii vreau sa le iau pe rand, in ordine cronologica, asa cum au fost sau mai sunt inca apreciate de Isabela:
1. Pe locul intai, castiga detasat...tati! El e jucaria preferata a Isabelei...lui ii canta, lui ii da suc din cana ei, cu el isi imparte mancarea, lui ii arunca priviri pline de iubire, pe el il intoarce de 10 ori de la usa in camera ei " pe camana a Beia" (aka canapea).
2. Ursul Winnie si prietenii lui mai ales sub forma de Lego dar nici cei din carticele sau cei de plus nu sunt neglijati. Incepem ziua cu "casa a uini" si o terminam seara tarziu cand ii pune singura cu manuta ei in cutia de Lego spunandu-le "noate buie".
3. Mickey, Minnie, Daisy, Maca (Donald) si Gonga (Gufy)...precum si Clubul lui Mickey Mouse. A inceput cu DVD-urile traduse in limba romana, apoi au urmat jucariile de plus (avem deja 2 Mickey mici si unul mare, fara de care nu iesim in parc...dusi pe rand, of course, democratic, la plimbare). Incepem sa apreciem cartile cu amicii astia, chiar si cele in germana cu primele mele 1000 de cuvinte, puzzle-uri si orice are legatura cu ei (pijamale, rochite, bluze etc etc).
4. Kitty...adica pisica aceea fara forma dar din ce in ce mai prezenta in viata noastra. Tot de pe DVD-uri o stim....si o avem si pe ea in cateva exemplare sub forma de balerina, simpla, cu sora ei, sub forma de perna, pe pijamale si bluze.
5. Cartile de la Adevarul cu povestile din colectia Disney...astea sunt printre primele rasfoite si iubite...le-am citit si rascitit si am face-o zilnic daca i-ar tine nervii si mai ales timpul pe mami sau Buni.
6. Cuburile...sincera sa fiu nu stiu daca sunt de la Vtech sau de la Bruni...cert e ca avem doua cutii de cuburi de pe vremea cand ne faceam manualitate si le aruncam pe parchet ca sunau dragutz (adica de pe la vreo 9 luni). Si pe ele le stergem periodic de praf ca inca ne place sa facem castele din cuburi.
7. Turnul lui Montessori...ei asta l-am folosit un an zi de zi...eu ma tot mir cum nu s-a plictisit de el. Acum sta undeva intr-un fund de cutie dar daca il scot la lumina i se lumineaza fata si nu se lasa pana nu il face si rasface.
8. Paturica de joaca de la Bertoni...primita cadou la botez...ne-a tinut pasiunea aproape 1 an...si acum o mai scoate din husa sa vaneze pestisorii de pe ea..:)
9. Bebe mare si bebe mic...prima e blonda cu par de sfoara si Isabela si-a ales-o singura pe la vreo 11 luni (la prima noastra vizita in Cora a reusit sa o traga jos din raft ea fiind in carucior si nu s-a mai dezlipit de ea, din multele papusi pe care le are e clar ca o prefera pe ea...e simplu de transportat, o duce de par oriunde), a doua e aleasa de mine din Toys'r'us-ul din SCS, Viena si e fascinata sa o imbrace/dezbrace/stearga la fund cu servete umede si sa ii faca baita in cratitele si oalele mele pe care le scoate singura din dulapurile din bucatarie.
10. Maimuta Bobo primita de mine de la sotul meu in vremurile in care ne vrajeam....datorita ei Isabela stie spune buric si mai ales stie unde este buricul.
11. Orga muzicala si Dadi strumful la fel de muzical...nu am multe de spus, fiind fascinata de muzica le foloseste des...eu abia astept sa se termine bateriile...:
Si daca tot avem asa de multe pasiuni Mos Nicolae ii va aduce: un Lego cu Tigrila la pescuit, un puzzle cu Winnie si un alt set tip Lego dar cu Kitty. Lui Mos Craciun i-am cerut bucataria lui Minnie si/sau Clubul lui Mickey Mouse...sa vedem cat am fost de cuminti si ce ne va aduce...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu