sâmbătă, 17 decembrie 2011

My bucket list

...scriind titlul ma gandeam ca poate nu am varsta necesara unei asemenea liste. Probabil ca daca nu ma provoca Nela as fi scris-o...cu un an doi inainte de pensie?
Dar asa, promisiunea e promisiune. Poate ma voi distra copios peste vreo 25 de ani cand sper sa am satisfactia sa tai tot de pe lista spunand ca le-am facut pe toate si sa imi fac una noua...:)
Deci...sa purcedem:
a. Sa vizitez Africa Neagra...in safari, cu job-ul sau in excursie...accept orice dar sa fie o Kenya, o Coasta de Fildes si o Africa de Sud pe lista. Nu ma intrebati de ce...asa simt eu ca ma cheama continentul ala....striga de-a dreptul dupa mine iar eu tanjesc sa ajung acolo!
b. Sa ma plinb cu trasura trasa de cai prin Central Park New Yok...stiu, suna a cliseu...dar de ce nu?
c. Sa schiez oriunde in Anzii Cordilieri...si implicit sa vad cateva din tarile acelea exotice ale Americii de Sud.
d. sa am curajul sa mananc un platou precolumbian asa cum mi l-a descris Bernardo in Ciudad de Mexico
e. Sa ajung cu Isabela cu tot acasa la Mos Craciun...adica sa vizitam Finlanda
f. Sa pilotez un avion (de mici dimensiuni of course dar inainte de asta sa fac cateva sarituri cu parasauta just in case)
g. sa ma reapuc de dansuri...astept sa mai creasca Isabela sa mergem impreuna..:)
h. sa scriu un jurnal de calatorii (asta presupune ca vreau sa si calatoresc mai mult...si daca se poate nu in interes de serviciu...sa ma duc sa fac si eu sejururi culinare, de relaxare, de ce vreti voi....dar sa ma stiu cu mintea golita de orice grija, dead line sau senzor ca sa ma pot bucura pe deplin de locurile noi)
i. sa ajung sa vad pus in practica (adica fabricati la scara mare) tot ce creez la scara mica in laborator....cred ca ar fi cel mai bun feed back la munca mea de cercetare si mai pretios pentru mine ca un premiu Nobel
j. sa am o ferma de cai ...asta vine la pachet cu canisa de caini
k. sa am curajul sa las o data orasul pentru tara si apartamentul de bloc cu casa pe pamant unde sa imi cultiv legumele si sa o invat pe Isabela cum sa planteze rosii si sa isi ingrijeasca via si caisii asa cum am fost si eu invatata de catre bunica mea si strabunicul meu
l. sa am curajul sa spun mai des NU!
m. sa merg saptamanal la opera
n. sa nu mai ratez nici un festival de la Lorely si sa ii vad in concert pe cei de la Rammstein la Berlin (greu de tot, se epuizeaza biletele din prima zi)
o. sa ma implic in campanii umanitare (mai des si cu mai multa energie...in fond asta ajuta cel mai bine moralul)
p. sa ma apuc de yoga (tot cochetez cu ideea asta de ceva timp...cred ca mi-ar face bine niste tehnici de relaxare)
r. sa ajung sa mananc sanatos...sa imi impun acea disciplina necesara renuntarii la toate tentatiile toxice (cafea, dulciuri, mezeluri)
s. sa vizitez Israelul...tara Sfanta si toate locurile simbolice ale crestinatatii. Poate ma va face sa "vad" mai multe decat vad acum
t. sa imi aduc nepotii in vizita la Beclean si sa ornam bradul din curte asa cum fac acum cu Isabela (sunt optimista, nu? Sper sa nu faca si Isabela copilasi dupa 35 de ani...:))
u. sa fac un curs de pictura (acuarela daca se poate) si sa pictez peisaje din Bretagne
v. sa am o casa la malul marii si o pensiune pe varf de Alpi (in Austria de preferinta)
w. sa invat sa gatesc de la un maestru
x. sa stiu germana nu doar la nivel de conversatie si sa mai am rabdare sa invat chineza (tare mi-e ca asta va fi limba viitorului)
y. sa imi construiesc casa viselor mele...cea cu terase imense si dormitoare albe
z. sa replantez livada tatalui meu
Am terminat literele alfabetului...ce ironie..:)

3 comentarii:

  1. UAU! Sper din suflet sa se implineasca, si sa le vad si eu cu ochii mei rand pe rand descrise aici pe blog!

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, ma bucur ca ai raspuns la provocare.

    Eu ma bucur ca am facut-o la... jumatatea vietii (daca sunt norocoasa :)) ), decat sa o fi facut la pensionare si sa imi dau seama ca nu mai am timp sa fac nici un sfert din lucrurile care, daca e sa ne-o recunoastem, ne pun in miscare, keep us going.

    Cu chineza, eu nu sunt convinsa ca devine limba viitorului. Asa se spunea si de japoneza in era boomului Japoniei si uite ca n-a mai ajuns limba internationala.

    Sa faci pozici la impodobirea bradului din curtem cred ca va fi de vis!
    O duminica frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. sper din toata inima sa reusesti sa le bifezi pe toate! :)

    RăspundețiȘtergere