vineri, 16 decembrie 2011

Coming soon

Am doua lepse de rezolvat weekendul asta: cea de la Nela cu bucket list-ul (by the way, mi-a placut filmul cu acest titlu enorm, datorita prestatiilor a doi actori dragi mie dar mai ales faptul ca m-a pus pe ganduri si m-a facut sa imi reevaluez viata) apoi o leapsa draga mie, lista muzicala de la Raluk...De fapt de la Nela am primit si leapsa cu filmele de nevazut...dar tinand cont ca in ultimii doi ani nu am mai vazut un film cap coada....cred ca o mai aman.
Promit ca ma tin de ele weekendul asta mai ales ca ma simt inspirata: suntem in casa de la Beclean, focul arde domol in soba, miroase a brad, Beia se joaca cu pisicul sub masa, ai mei pregatesc casa pentru Craciun....e o atmosfera de vis. Mai lipseste Sorin...dar el e plecat sa se intalneasca cu Mos Craciun la Viena...:)

Un comentariu:

  1. Ce frumos e la voi! Sa nu-mi zici ca aveti si zapada, ca atunci chiar e tabloul perfect!
    Sorin al meu se-ntalneste cu Mosul in State :)
    Sa aveti un weekend superb!

    RăspundețiȘtergere