marți, 20 decembrie 2011

De revazut

Si ca sa continui cu lepsele date de fete...scriu azi despre cateva filme care m-au impresionat/placut si pe care le-as revedea cu placere de muuuuulte ori. Asta pentru ca eu nu prea am lista cu filme de nevazut...daca nu imi plac 5 minute din film nu continui...nu imi permite timpul din pacate..:)
1. Casablanca- favoritul favoritului. Imi place acea poveste de dragoste pe fondul razboiului, imi place Ingrid Bergman, imi place Casablanca asa cum am vazut-o in film si apoi in realitate...intr-un cuvant...l-as revedea saptamanal si nu m-as satura de el...si nici de celebra "As time goes by"...
2. A beautiful mind....sa mai spun ca mi-a placut rolul facut de Russell Crowe? Ca mi-a placut ideea de a face un film despre un schizofren briliant?
3. As good as it gets...superb jucat. Nu e de mirare cu Jack Nicholson si Helen Hunt in roluri principale
4. Filmele din seria Bond cu Daniel Craig in rolul lui 007- ma termina ochii lui albastri desi prestatiile ca actor nu impresioneaza
5. Si tot din seria actor super (ca mascul of course) seria Die Hard cu Bruce Willis (stiu, stiu nu e super actor...i se potrivesc mai bine rolurile din serialele de comedie dar imi place de pe vremea cand chiar facea un serial bun)
6. American Beauty...Kevin Spacey si scenariul...merita vazut si revazut...ma face cateodata sa ma bucur ca totusi traiesc in Romania si nu in SUA...alteori ma gandesc ca si la noi cam tot la fel se intimpla..:)
7. The interpreter...pentru o Nicole Kidman in forma si intr-un rol greut.
Urmeaza un post muzical...soon I hope..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu