luni, 12 decembrie 2011

Date tehnice

Azi miine vine Mos Craciun si eu nu am mai postat nimic. Dar am o scuza..am fost prinsa cu multe, cel mai important lucru a fost lansarea vineri, 9 decembrie la Institutul francez a Asoctiaiei romane a bursierilor guvernului francez, eveniment aflat sub patronajul excelentei sale, d-nul ambasador Henry Paul. Eveniment care s-a bucurat de participarea multor nume din politica, guvern, parlamentari europeni, universitari, multi din ei fosti BGF.
Eu am fost cam bulversata, aflata intre doua zboruri (vai ce bine e sa faci 55 de minute de la Cluj la Bucuresti si ce horror e sa faci apoi aproape 2 ore de la Otopeni in Piata Romana...nt nt nt).
Whatever...vroiam sa notez datele tehnice ale Isabelei la aproape 2 ani si 3 luni: 14,5 kg si 96 cm! Mentionez ca am cantarit-o imbracata, deci poate vreo 200-300 de g sunt hainele, papucii de casa si mai ales ...scutecul..:)
Hmmmm...sincera sa fiu nu stiu ce sa mai fac cu ea...nu e chiar la regim dar oricum are restrictionat la piine, biscuiti, cereale, banane...incerc sa ii dau muuuuulte fructe si legume, somon, curcan si pastrav. Rar de tot ii dau si pui sub forma de supa. Ar manca macaroane in fiecare zi (ii fac o data pe saptamana, la fel destul de rar mamaliguta si gris cu lapte si scortisoara). Deci chiar nu stiu ce i-a impulsionat cresterea in asa ritm. Oricum sper sa nu depasim 15 kg pana la 3 ani. Asa ca dupa Sarbatori suntem la dieta...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu