vineri, 19 noiembrie 2010

Control

Astazi am fost la control la ortopedie. Trebuia sa ajungem imediat ce a inceput sa umble Isabela dar cum d-na conferentiar la care mergem noi e suprasolicitata am ajuns acum la 1 an si 2 luni (si asa am incercat sa ajungem la privat la dansa...se putea in ...ianuarie!!!! Asa ca mi-am luat inima in dinti si tupeul din cuier si am mers pe linie de UMF cu pile de sus...sus de tot). Mi se parea de ceva vreme ca Isabela desi paseste bine are piciorutele in paranteza...iar asta ptr o domnisorica ce va purta mini la viata ei...e dezastruos. Lasand gluma la o parte mi-a fost frica sa nu fie ceva legat de sold sau de genunchi.

La usa doamnei dr soc...cel putin 30 de copii cu parintii din dotare, incat mi-a fost mai mare jena sa merg, sa bat la usa si sa intru cu tupeu (desi eram in halat si cu ecuson de UMF pe piept). Bineinteles ca a mai murit un pitic de pe creierul meu...d-na a verificat-o si a decretat ca asa e la inceput si asa e la grasuti. Deci...atentie la ce mancam...ca acum dieta nu putem tine. M-am socat putin ptr ca la inaltimea ei Isabela mi se pare ok. Da..e buflici la fata dar seamana cu doamna ma-sa ca si eu sunt cu fata rotunda. Oricum am stabilit ca mai asteptam pana in ianuarie si ne mai vedem o data...daca e cazul facem si radiografie la genunchi (aici din pacate Sorin are punctul sensibil, genunchii lui ambii sut paraditi, sper sa nu il mosteneasca si Isabela). Mie imi e groaza de intervenit iar...sa putem ajunge cred ca la singurul ortoped pediatru al Clujului.

Asa ca de azi scoatem complet din meniu orice cereala (ramine quinoa si mei), fasolifere, covrigei sau biscuiti de la organix (ramin doar rondele de orez ...dar rarutz, cand trebuie sa o pacalesc si sa o pun in carucior), banana (si asa nu papa des) si roadem morcovi, telina, mar, portocale si din astea. Sper sa fim ok asa.

Dupa ce am stresat fata la doctor mami si Babu au dus-o la shopping in mall. Unde Babu si-a luat botine, iar mami a luat cadoul de Mos...cred ca Nicolae. Am mai gasit o jucarie multifunctionala de la Eichorn pe care vroiam sa i-o iau de ceva vreme. Am luat ultima bucata...asa de incantata sunt...sper sa fie si Isabela la fel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu