marți, 23 noiembrie 2010

Miscellaneous

De ieri avem o maseluta sus stanga! Gata e afara cu doi colti...banuiesc ca va fi mai usor in urmatoarele zile. Din cauza ei Isabela nu mai doarme cum trebuie iar de vineri nu maninca decit un pic...nu ca mi-as face probleme de greutate a ei, e ok, dar parca mi-e si mila sa o vad asa chinuita. Si asta a fost doar prima...mai urmeaza.

Starea ei e putin alterata in sensul ca e mai maraita si se cere doar la mine in brate, mergem prin casa asa in stil copil maimuta agatat de picior. Plange cand vede ca plec, plange cand ies din raza ei vizuala, plange daca in doua minute nu ajung langa patutul ei, plange si zice "mamamamama". Sper sa fie doar o faza trecatoare.

E haioasa rau: cand ma vede cu telefonul in mana, stie sa spuna alo, isi duce telefonul la ureche si spune "tati". S-a prins ca vorbim mult la telefon...:D. Si cum aude pe cineva la usa fuge repede in hol strigand "Babu" (=bunica). Tot din capitolul ce mai face Isabela: e fascinata de cartile de la Adevarul (colectia Disney). De cateva zile doar pe Dumbo il vrea. Vine in biblioteca si imi arata cu degetul sus sa ii iau cartea, dupa care se aseaza frumos pe covor si incepe sa o rasfoiasca. Inca nu a rupt nici o pagina dar ma astept in curand sa ajungem si acolo.

3 comentarii:

  1. Felicitari pt maseluta. Sa de Dzeu sa iasa mai usor urmatoarele. La faza cu maraiala si mai mult in brate, ma recunosc si pe mine. Noua ne-au iesit deja 2 maselute dar tot plangacios e ca doar mai sunt de iesit inca multe. Speram sa treaca si perioada asta si sa fie si copilasii nostri mai veseli. Va pupam si va dorim numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va imbratisez, Cecilia!
    Sa treceti cu bine peste perioada asta grea!
    Va pup, sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu daca ti-am zis pana acum: imi place tare mult fotografia de profil!
    Exact asa te vad eu: o femeie puternica, sensibila, romantica, frumoasa. Cu mult suflet!

    RăspundețiȘtergere