miercuri, 17 noiembrie 2010

Dureri

De gingii ale Isabelei si de suflet ale mele...de doua zile avem in casa un supermaraici. Nu o recunosc...plange din orice, se da cu fundul de pamant, nu mai face ce facea de obicei, rade tot mai putin, e cu ambele manute in gura (ca inele de dentitie nu vrea, nu a vrut niciodata), tranteste jucariile care pana acum ii placeau, musca pe cine apuca, scuipa mancarea...ce sa o mai lungesc. Cred ca cineva mi-a inlocuit copilul ala bun, cuminte si razacios!!!!

Astazi de dimineata ca niciodata s-a trezit plangand...am avut curiozitatea sa ii masez gingiile sa vad care e situatie...e jale...eu am impresia ca iarasi ne ies vreo 2-3 odata. Un colt de maseluta stanga sus e afara...jos are gingiile rosii si super umflate la canini. Daca iar ies 3-4 odata eu una cred ca ma impusc!!!! Aseara si azi avea si temperatura 37, 8- 38.2. I-am dat aseara paracetamol in ideea de a-i mai calma durerile...i-a scazut apetitul, de somn nu mai scriu ca e jale. Sper sa trecem odata peste asta. Ca se chinuie prea mult....

2 comentarii:

  1. va imbratisez Cecilia si Isa! sa treceti cu bine peste momentul acesta!

    cine va manca apoi gratarele?:)

    Doamne ajuta sa treaca repede!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceccilia, va pup!

    Sa dea domnul sa treaca mai repede clipele astea! Vorba Danei, lasa ca in curand papa Isa gratarele si uitam de necaz!

    Pupici cu sclipici de la Ana&Co

    RăspundețiȘtergere