luni, 15 noiembrie 2010

Weekend la aer curat



Am plecat joi din Cluj si ne-am intors doar ieri seara. A fost de vis. Isabela s-a simtit bine stand afara cate 5-6 ore, jucandu-se cu pisoiul Niki si cu Blacky, ciobanescul german al casei. Blacky este topit dupa Isabela...s-a tinut dupa ea non stop, a lins-o pe manute si pe pantofi, nu a protestat cand Isabela l-a tras de urechi sau cand a incercat sa se catere pe el. Sincera sa fiu mi-a facut placere sa vad cum socializeaza cu animalele...imi pare rau ca le vede asa rar pe ale noastre.



Si daca tot a fost atat de activa a legat noaptea cate 6 ore de somn...nu mi-a venit sa cred! Dupa cum spuneam si in alt post ne iese o masea...si ne chinuie rau, dar rau de tot.

In capitolul diversificare am reintrodus avocado ca atare amestecat cu ficat de pui sau cu galbenus de ou. Si dovleacul fiert pe post de leguma...si azi l-a mancat cu o pofta!

Cum de azi e post sper sa reusim sa tinem post (mai mult eu decat ea, azi nu am mai mancat carne deloc chiar daca am gatit varza a la Cluj pentru tati).

La capitolul "vorbe de duh" facem diferenta intre bunicul care e "Bubu" si bunica care evoluat de la baba la "Babu". Mai spune hinta (cand se da in leagan), nenea si nani.

Nu am mai pus de mult date tehnice ca nu am mai cantarit-o...am facut-o azi...are 10,9 kg. Nu stiu exact inaltimea dar o sa verific. Si da...azi facem 14 luni..adica 1 an si doua luni! La multi ani Isabela!

Asta e Niki:

5 comentarii:

  1. Ce scumpica este!!! sa va fie de bine iesirea la aer curat, iar maseluta sa faca bine sa nu ne supere printesa! sa iasa tiptil tiptil!

    La multi ani, fetita frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fetelor va multumim.
    Raluca te rog sa observi ce bine s-a comportat salopeta antiploaie si mai ales antijeg... nu mi-am putut imagina ce poate face in curte si mai ales in nisip Isabela...am fost socata in prima zi...apoi mi-a trecut. masina de spalat sa traiasca! Ne-a facut bine iesirea la aer...si speram sa ne iasa si maseluta aia odata!
    Dana pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va pup, dragelor! Ce frumos ati petrecut, sa va fie de bine! Iar Sorina (:D) e un epuras dragut, dragut!

    RăspundețiȘtergere