marți, 9 noiembrie 2010

November rain

De dimineata ploua, e innorat desi cald...pe la ora 14 a iesit si soarele pentru 10 minute apoi iar nori si ploaie. Ploaie marunta, imi vine sa spun "de Rennes". Dar e mai corect spus ploaie de noiembrie. Gata, toamna tarzie isi intra in drepturi.

Isabela progreseaza...in parc merge singura si nu mai vrea sa imi dea manutza...incepe chiar sa alerge dupa alti copilasi mai mari. Prin casa o mai pacalesc si mai mergem de manuta. Nu imi vine sa cred cum a trecut timpul...mergem de manutza!!!

Noaptea trecuta a dormit de la ora 23 la ora 5.45 cind s-a trezit sa isi bea laptele dupa care a mai dormit pana la 9.20. De vis! Simt si eu ca am dormit. E incredibil ce stare poate sa iti dea o ora de somn in plus! Iar de cateva zile doarme in jur de 2 ore jumatate chiar trei ore dupa masa. O oboseste statul afara. Adevarul e ca am si stat cate 3-4 ore ca sa profitam de timpul frumos. Iar in casa facem ture dintr-un capat al apartamnetului in celalalt.

A...trezirea de dimineata...merita consemnata: Isabela se trezeste, se ridica in picioruse in capatul dinspre usa al patutului si incepe sa strige "mama". Daca nu apar striga "tata", apoi iar "mamatatamamatata"(legat). E totala! Iar pe bunica o striga de cateva zile "babu" in loc de "baba". Speram sa ajungem si la bunica in curand....

Un comentariu:

  1. :)))) Ce m-am distrat la mamatatamamatata!!! Chiar ar fi super fain s-o inregistrezi! Se va distra bine si ea cand va fi mare! :)))

    RăspundețiȘtergere