marți, 12 aprilie 2011

Ce mai facem...

Nu prea bine. Eu sunt super ocupata cu job-ul, casa si tot ce mai e pe langa iar Isabelei ii ies caninii. Asa ca nu doarme, nu maninca, nu e in apele ei. Sta toata ziua cu degetele in gurita, musca tot ce prinde (inclusiv pe mine, sunt toata vanata incepand de la gat pana pe picioare), vrea suzeta, vrea doar in brate etc etc.
Dar e o minune de copil care face o gramada de nazbatii, vorbeste tot mai multe (desi nu sunt eu multumita de cate spune comparativ cu alti copilasi din parc de varsta ei dar incerc sa imi tin piticul reactiv in frau si sa nu cad in capcana comparatiilor) si ne uimeste pe zi ce trece cate intelege si cate imita.

Desi afara e frig de cateva zile tot o scot in parc sau macar la plimbare cu caruciorul papusii ( i se pare fun sa isi duca papusile la plimbare).

In rest...ne pregatim de Paste si facem lista iepurasului cu ce sa ne aduca. Pana acum am bifat bicicleta si topogan...mai studiem.

4 comentarii:

  1. Maria musca cam la fel... sper sa depasiti repede etapa asta si cu muscaturile si cu maraielile.
    Spor la intocmit listute!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Gabi! Si eu sper sa treaca perioada asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce darnic iepuras! Sa treaca repede si usor perioada caninilor! Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragelor, vă doresc și îmi doresc să fie mai bine cu dințișorii.
    Așa suntem și noi, din păcate... noaptea e de vis, se trezește țipând... și eu la fel. Ziua măcar umblăm....dar mă suzetează de nu-i adevărat!
    Btw, veniți în Viena, da?

    RăspundețiȘtergere