vineri, 22 aprilie 2011

Pregatiri de Paste

Suntem in toiul pregatirilor. Ciorba (de vitel, nu mancam miel) fierbe, drobul e gata, checul sarat e si el in cuptor, am terminat maioneza pentru vinete si ciuperci. De cozonaci s-a ocupat bunica iar miine vopsim ouale.

Printre toate aceste pregatiri am avut timp sa ies si cu Isabela in parc, sunt 22 grade la Cluj si e o vreme ce te imbie sa stai doar afara.

Ochisorul Isabelei s-a vindecat, in schimb gingiile sunt la fel de inflamate si o chinuie infiorator. Abia astept sa terminam cu caninii ca tare ne mai supara.

In momente ca acestea ma gandesc cat suntem de binecuvantati...avem casa noastra, un copil incredibil, suntem sanatosi, ii am pe ai mei gata sa ma ajute. Cred ca de Paste imi doresc sanatate Isabelei, alor mei si mie, liniste si pace. Restul...vin de la sine iar daca nu vin inseamna ca nu avem neaparata nevoie de ele.




Paste fericit!

3 comentarii:

  1. Paste fericit! Ai mare dreptate cu ce avem nevoie! Si sa apreciem cate avem in viata noastra! Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragelor va pup si va doresc Paste fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere