sâmbătă, 9 aprilie 2011

Dovezi de iubire

Alice Nastase cauta la Cluj dovezi de iubire....eu sunt convinsa ca le-a gasit. Intilnirea s-a desfasurat intr-o atmosfera primitoare ca intre vechi prietene. Iar Alice si Simona sunt calde, directe, simpatice foc si mult mai frumoase (si slabe!!!!) in realitate. Mai multe detalii si poze despre ce a fost la Cluj gasiti pe blogul ei.

Despre Principesa Margareta...eu una nu mai am cuvinte de lauda. Spun doar ca am vazut o persoana eleganta, distinsa, surazatoare. Care ne-a prezentat o carte regala la propriu dar si la figurat. Pe mine m-a surprins faptul ca au fost atitia tineri in audienta pe langa batrinii nostalgici. Ceea ce e semn bun. Daca inca mai sunt tineri ce cauta familia regala a Romaniei cred ca mai avem o sansa de schimbare...in bine.
Nu sunt si nu am fost o regalista dar am avut sansa sa invat adevarata istorie de la strabunicul meu (om care a fost la canal pentru convingerile sale politice si pentru nesansa de a avea pamant).


Concluzia: doua evenimente placute sufletului meu...mi-as dori sa avem si altele asemenea la Cluj.

Last edit Si un extras din Foaia transilvana:
Principesa Margareta a lansat la Cluj volumul „Cartea regală de bucate”
Categorie: Din Cluj Autor: Renata Tegzes Data: 8.04.2011



Principesa Margareta şi-a lansat în această seară, la centrul comercial Iulius Mall, volumul „Cartea regală de bucate”. Zeci de clujeni, tineri şi vîrstnici, au fost să-i ceară un autograf principesei. Cartea a fost prezentată de istoricul Ovidiu Pecican, după care principesa a ţinut un scurt discurs. Cartea, pe lîngă reţetele tradiţionale din familia regală, mai conţine poze de familie. „Este un fel diferit de a cunoaşte familiile regale ale lumii”, a declarat Principesa Margareta. Volumul costă 34 de lei, iar principesa va merge mai departe cu lansarea cărţii, la Tîrgu-Mureş.

Un comentariu: