sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Crampeie din anul ce a trecut

De fapt sunt poze din ajunul de Craciun, prima si a doua zi de Craciun si din seara de Revelion.

La multi ani 2011!

Imbodobesc bradul


A venit Mosul cu o gramada de cadouri


Alaturi de matusa Cici si verisorii mei a doua zi de Craciun descopar ce mi-a lasat Mosul si la ei sub brad


Aha...asta e o jucarie noua...imi place! Putem lua pianul acasa la noi? Hai te rog tati! Stii ca imi place muzica...


Uau...a venit Mosul si la Andrei! Si mi-a adus si mie o papusica (botezata Ursulica)


Andrei...chefuim in seara asta, nu? Sau mergem in club?


De Revelion mama mi-a dat rochie rosie...sa am noroc anul ce vine...si mi-a pus si o agrafa in par...sa imi creasca mai cu spor!


Familia Strimbu va doreste un An Nou fericit!

2 comentarii: