joi, 20 ianuarie 2011

Inca o maseluta

Am ajuns la memorabila cifra de 10 dinti! Aseara cand o spalam pe dinti pe Isabela am observat si a doua maseluta, dreapta jos complet iesita. Stanga sus avem deja un perete afara iar dreapta sus se chinuie de ceva timp sa ne trimita macar un coltisor afara din gingie. Asta cred eu ca e motivul agitatiei ei nocturne. Noaptea asta m-a terminat....ne-am trezit din ora in ora. Bine...era suparata ca tati este plecat la Viena (a stat o ora sa bata in usa de la 6 la 7 seara si sa strige ta-ta! Degeaba am incercat sa ii distrag atentia, se juca 2 minute dupa care era inapoi la usa...) si ca am tot contrazis-o cu numele...isi tot spune Coco iar eu o tot corectez spunadu-i Isabela. Parca imi face in ciuda cu perseverenta ei....acum asta e. Daca e sa fie Coco nu am ce ii face. Mai bine o botezam Corina...macar stiam o treaba!

Dar suntem pe drumul cel bun...avem 10 perlute! Mai raman doar 10...mizilic....trece timpul si poate poate om reusi si noi sa dormim legat noptile!

3 comentarii:

  1. bravo! Ati ajuns la jumatatea drumului. Va doresc ca cele 10 perlute ramase sa va dea mai putine batai de cap! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai voiam si eu sa va transmit niste felicitari si niste urari sa iasa toate repede. Apoi vad ce spune Gabi si imi cam cade moralul, uitasem cati sunt pana la final. Ai ai ai... mult chin ne mai asteapta! Oare dupa ce ies toti dintisorii mai e ceva asa ingrozitor care sa le provoace dureri? Sau am scapat pana la problemele de pubertate? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. of, of, sa dea Domnul sa iese usor restul perlutelor!
    si noi suntem in aceeasi oala cu somnul noaptea, "de vis"! :)
    va pup tare, tare.
    am vazut si pozele, asa frumoasa atmosfera ati avut, plina de caldura!

    RăspundețiȘtergere