duminică, 16 ianuarie 2011

De ziua noastra

Ieri Isabela a implinit 16 luni iar mami ei 18,5 ani (pe un picior). Am ajuns si eu majora...ca sa nu spun matura (si ca sa nu spun ca am inceput sa imbatranesc desi din pacate anul asta a fost primul an in care am simtit asta).

Dar chiar daca eu am fost blue casa noastra a fost plina de amici si familie care mi-au redat buna dispozitie. Iar Isabela s-a comportat exemplar! A fost incredibil de cuminte, sociabila si zambitoare. A rezistat pana la ora 23.30 cand cu mari eforturi am reusit sa o adorm.

Las poze sa se vada atmosfera:

Cu mami


Cu tati


Cu unchiul Liviu si Bubu


Cu Tusa Cici (sora lui Sorin)


Cu nasica Mirela


Ma ascund dupa mami


Last edit: Isabela stie de doua zile sa raspunda la intrebare cine e Sorin si cine e Cecilia. Si ne mai si arata cu degetul. Iar la intrebarea "cum te cheama"tot la fel de afectata raspunde: Coco!
A primit ieri un set de curatenie. Toti musafirii au fost maturati si stersi cu mopul si pe picioare si pe fata...pe unde a apucat si ea. Iar de luni se spala singura pe dinti! (asta dupa ce o spal eu temeinic)...

2 comentarii:

  1. Sunteti tare frumoase!

    Si mami, eu nu am tinut minte cati ani ai, dar sa stii ca arati mai matura de 18.5 :P. Ti-as da un 26 de ani cred :).

    De ce ai fost blue? Cu asa o printesa!

    Sa inteleg ca a fost cadoul perfect pentru mami, setul de curatenie pentru Izabela :)))))

    Va tzuc! Ma bucur ca v-ati distrat fain!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cecilia, te imbratisez draga mea! sa-ti fie bine tie si celor dragi, sa fii sanatoasa, voioasa, fericita!

    La multi ani frumosi!

    Un pupic pe caputul frumos si istet al Isei.

    RăspundețiȘtergere