marți, 25 ianuarie 2011

Iarna la Cluj



E iarna la Cluj..asa cum o stiam eu din copilaria mea. Cu ger de crapa pieterele si iti ingheata in 5 minute nasul, cu zapada de peste 30 cm si pomii imbracati in chiciura. E frumoasa iarna la Cluj!

Chiar si pe temperaturile astea Isabela iese zi de zi la plimbare. Ieri a stat o ora afara de mi-a si fost teama ca i-au inghetat piciorusele. Dar bocancii luati de tati isi fac bine datoria, la fel si costumul de schi.

Aseara ne-a uimit cu cat poate fi de maimutica...povesteam cu ai mei ce program am azi (adica miine) iar Isabela dintr-o data a inceput sa repete "miine, miine". Am ramas muti...dupa care am inceput sa radem. Nu cred ca stie semnificatia cuvantului dar il tot repeta incantata. Si tot din categoria "ce maimutele suntem"...isi pune bratarile mele pe manute, margele la gat, se face cu creme si face pe toata lumea cu crema asa cum o vede pe mami (saracutele papusi astea sunt victimele ei predilecte), le da de mancare tuturor, il spala pe tati pe dinti si pe nas, se piaptana singura (cum nimereste si ea) si isi piaptana jucariile si....da cu matura si mopul (de jucarie) peste tot. Incepand de la masa din living si terminand cu picioarele noastre. Din categoria cuvinte noi in bebelusheasca trebuie mentionat "buca"= tanti, "tzutzu" = iepurasul tup tup, "ade" (insotit de luatul de mana si tras dupa ea pana la locul dorit de ea) = haide. Eu am devenit mamamimimeme...:))

Si iarasi ceva dragut ce merita mentionat..de fiecare data cand ne prinde la calculator pe mine sau pe taica-sau se pisiceste langa noi strigand "Dei, Dei"= Andrei...stim ca trebuie sa punem pozele cu ea si Andrei...le stim pe de rost cred si cu ochii inchisi.

Ca date tehnice (ca tot avem 16 luni) are 12 kg si 82 cm!!!! 8 incisivi si 2 masele si jumatate.

Last edit: din 1 ianuarie eu am reusit sa nu ma mai ating de carne sau produse cu carne..vad ac sunt ok. Incerc sa suplinesc cu proteine vegetale...daca pe termen mediu (3-4 luni) voi fi ok o sa incerc sa ii implemenetz si Isabelei acealsi meniu...

4 comentarii:

  1. eu am rezitat fara carne, 2 ani... si tare greu mi-a fost sa fac acest lucru intr-o familie carnivora, dar nu m-am simtint niciodata mai bine ca atunci... acum am doar perioade de cateva luni, dupa care mai scap iar prin carnuri...
    ce dulce e mica maimutica dintoasa!!! :) Incep sa ma ingrijoarez citind datele voastre tehnice.... noi la 10 luni suntem tot pe acolo (masuratorile le facem la sf acestei saptamani), dar avem numai 6 dintisori.

    RăspundețiȘtergere
  2. brrr! m-a luat cu tremuriciul cand am vazut poza:)

    Ce draguta-i papusica! si ce de chestii spune! wow! iar faza cu splatul lui tati pe nas m-a facut sa zambesc larg:).

    va imbratisam cu drag!


    Pentru mamica de mai sus: "numai" 6 dinti la 10 luni?! cred ca glumesti...este super bine! super bine! cunosc copilasi care nu aveau niciun dinte la 12 luni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dana draga la tine ma gandeam cand am facut poza...in zare se vede cartierul Zorilor..:))

    Gabi...e ok pitica ta cu atitia dinti...noi la 10 luni de abia incepeam cu dintisorii...iar cu datele tehnice eu sincera sa fiu sunt cam ingrijorata...mi se pare cam greuta. Acum asta este.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru tot ce faceti!

    Da, e frig rau rau rau, mi-a inghetat obrazul azi la plimbare, nu mai puteam vorbi sau zambi :))).

    O, si felicitari mami pentru lipsa de carne. Aici sunt subiectiva, stiu :)).

    Hai mai Gabi, nu-mi spune ca aveti 12 kg la 10 luni ca ma supar :)). Si cu dintii stati mult mai bine decat majoritatea!

    RăspundețiȘtergere