miercuri, 26 ianuarie 2011

Update

Cioara de mine nu putea sa rateze si sa nu scrie despre o alta "realizare" de a Isabelei: in seara asta imi faceam ordine prin hartiile de pe birou...si cum aveam multe inutile le-am mototolit si aruncat pe jos cu gandul de a le duce ulterior la cos. Isabela dupa ce s-a saturat de indreptat hartiile mele mototolite (timp in care eu ii tot ziceam: lasa-le Isabela in pace ca trebuie aruncate la cosul de gunoi) s-a ridicat a luat cateva in manute si s-a dus cu ele in bucatarie. Acolo si-a deschis singura dulapul unde tinem cosul de gunoi si mi-a aruncat hartiile.
A repetat figura si in fata lui taica-sau...a pus-o sa duca alte hartii la cos si s-a executat.

Trebuie sa spun ca niciodata nu i-am aratat in mod explicit ce avem prin dulapurile din bucatarie (nici ea nu e interesata, e mai interesant dulapul meu cu lenjerie) si nici unde e cosul de gunoi!

Ne-am distrat bine...dar am ramas uimiti de cate intelege la varsta ei...

3 comentarii:

  1. Super! Si pe mine ma surprinde Ana cu multe din astea. Cea mai noua a fost ieri cand a plecat afara cu Bunica si mi-a facut cu mana, fara sa ii cera nimeni! A fost atat de draguta... mi-a crescut inima pana la cer si inapoi!

    Va pup, dragelor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pt realizare. E incredibil cat de destepti pot fi copilasii nostri. Va pupam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Monica..te mai astept pe la noi. Pupici lui Rares!
    Nela...e o varsta incredibila...si de acum urmeaza ce e mai frumos...eu abia astept sa inceapa sa vorbeasca..atunci sa vedeti "perle" si distractie!

    RăspundețiȘtergere