joi, 16 iunie 2011

1 an si 9 luni

Stiu, stiu e 16 iunie si nu 15 asa cum ar fi trebuit sa fie ca sa apara postarea asta dar nu pot sa ratez si sa nu consemnez ca ieri am implinit 21 de luni!

Ce a mai facut Isabela in ultima luna:
- spune tot mai multe cuvinte si tot mai corect (sunt uimita ca e ca un burete, aude un cuvant si il retine)
- e tot mai mamoasa si tatoasa, ne strange in brate si ne pupa tot timpul (iar mie imi place la nebunie treaba asta ca ma gandesc ca azi miine creste si nu o mai putem pupa cat vrem noi)
- e super activa ca de obicei si ne stoarce de puteri dar asta ne bucura, arata ca e sanatoasa
- incepem sa facem mofturi la mancare, cum e ceva ce nu ne place spunem "nu, nu", strambam din nas si strangem buzele
- avem fixatii la mancare, la hainute, la desene animate, la jucarii
- tot in scutec facem desi la treaba mare ne anunta tacticoasa caca, daca am prezenta de spirit sa o pun pe olita e ok...dar nu se intimpla des ca de obicei spune asta in parc..:(
- in continuare ne plac apa si alergatul prin parc si...ne place Deiiiii...deja stie sa le spuna parintilor de Deiii pe nume
- seara adormim tot la mami in brate (sincera sa fiu eram tentata sa urmez reteta data de altii de a o pune in pat si lasa sa adoarma singura, la prima incercare dupa 5 minute de plans nu am rezistat si bine am facut, seara ne ia cam o ora sa adormim dar e ora cea mai dulce, mai speciala a unei zile, ne tinem in brate, ne mangaiem pe par si ne cantam reciproc "nani, nani"; de cateva zile l-am prins si pe tati in rutina noastra si e incredibil ce stare de bine ne da ora aceasta!!!)
- daca tot vorbim de rutina trebuie spus ca seara dupa ce ne spalam, bem laptele si ne spalam pe dinti....daca eu cumva uit are grija Isabela sa imi reaminteasca de periuta si spalat pe dinti.
La multi ani pui mic si frumos!

Un comentariu:

  1. la muli ani..uite se pare ca suntem pe aproape ..si noi tot un anisor si noua luni (pe 20 :)...suntem din 20 septembrie 2009)...va trimite un la multi ani dulce Cristian al nostru :) si, ma bucur ca v-am gasit.

    RăspundețiȘtergere