marți, 7 iunie 2011

Niu si da

Nu, nu am disparut in neant dar am zile nebune, nebune si nu am timp nici sa suflu...asa ca iar am neglijat blog-ul. Plus ca ma enerveaza de mor ca nu pot comenta pe alte bloguri iar eu am limbarnita de felul meu...

Limbarnita pe care vad ca o mosteneste si Isabela. Pe zi ce trece are tot mai multe cuvinte in vocabular...dar cel mai haios, frumos si repetat la nesfarsit este "NIU". Adica nu in limba romana. La orice o intrebi raspunsul e invariabil, unul singur: niu. Dupa cateva secunde de cujetare se razgandeste si mai scoate cate un da...dar rar! Fata e decisa. L-a luat deja pe nu in brate.
Lasand gluma la o parte e adorabila cum ne spune pe un ton foarte serios niu!

In rest ...totul e ok. Eu cu examene practice si stressul aferent, tati cu congrese in Danemarca si Germania. Ne pregatim de nunta la Iasi in weekend. Si de intilnirile cu fostii colegi ce vor sa vina in saptamanile urmatoare. Si de vara...de vacanta...de mare. Offf...ca abia astept!

2 comentarii:

  1. Hai mai, si noi suntem tot acolo! :))))) Nuuuu sau niu sau nununununu cu dat din cap cu tot! Mie imi vine sa rad in hohote, dar incerc sa ma ascund sa nu ma vada :)))). Orice il intreb, raspunsul e acelasi :))). Iti dai seama ce haiosi ar fi sa ii punem acuma laolalta? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :) cred ca e tare dulce asa negativista. :)

    RăspundețiȘtergere