marți, 14 iunie 2011

De prin weekend...

...si din lume adunate. Mai precis de la Iasi unde am ajuns sambata la nunta unor amici. Nu am mai vazut Iasul din 2005...dar mi s-a parut la fel de frumos si boem. Asta e parerea mea despre oras. Nu ma mira ca au trait acolo atitia artisti si scriitori...totul in jur te indeamna sa creezi. Probabil ca am avut tot timpul norocul sa vad partea frumoasa a orasului...

Drumul a fost lung (6 ore) dar ok. Intre Bistrita si Pascani sunt zone incredibil de frumoase! Bucovina e curata si prospera...te gandesti doar la vacante si la uitarea problemelor cotidiene.

Nunta a fost ok chiar daca a fost de noapte si ne gandeam cu groaza ca nu vom rezista tare mult. Mirii frumosi si imbracati cu gust si-au dorit mai mult o petrecere intre amici decat o nunta. Si in final chiar asa a si fost. S-a dansat aproape tot timpul, mancarea a fost delicioasa dar prea multa dupa gustul meu iar tortul miresii a fost delicios! Nu pot sa nu remarc cat de calzi si primitori sunt oamenii zonei...

Isabela a ramas cu bunicii la casa de la Beclean sa il hraneasca pe Blacky si sa il traga de mustati pe Niki. Pe zi ce trece ne uimeste cu cuvinte noi. Spuse corect...reuseste chiar sa spun usa, cheia si altele asemenea. Si mai nou spune ca o cheama Mia. Doar Isa nu nimereste...inca!

Un comentariu:

  1. Ahaaa deci amandoua am fost in weekendul trecut in niste orase frumoase, de admirat, cu ocazia unei nunti :D.

    RăspundețiȘtergere