marți, 28 iunie 2011

Revederea de .... ani

Da, sambata am participat la intilnirea de 20 de ani de la terminarea facultatii a lui Sorin. Pe multi din fostii lui colegi ii stiu din Universitate, pe altii din cartier, cu unii e inca in relatii foarte apropiate si ne vedem des, pe altii i-am vazut pentru prima oara. Oricum ceea ce vreau sa spun este ca desi la inceput ma simteam stinghera si ma gandeam ca vom pleca repede acasa...pana la urma s-a incins un chef incredibil si am stat pana la ora 3 dimineata. Nu am mai chefuit asa din studentie. Si cred ca nici Sorin...a fost incredibil sa aud atitea amintiri (unele picante altele cuminti) din vremurile lui "bune".
Las cateva poze de sambata si vreau doar atat de spun: de tinuta mea s-a ocupat un tanar designer clujean ( pe care ma bucur enorm ca am cunoscut-o si ca s-a ocupat cu atita profesionalism de mine! Multumesc si chapeau Natalia) si nu ma refer doar la rochie ci la tot....rochie, pantofi, machiaj, coafura...eu una am fost multumita de cea a rezultat. Si Sorin...:) Asta conta de fapt!


2 comentarii:

  1. Foarte frumoase, si tinuta si machiajul, tot!
    Sa va fie de bine petrecerea!

    Ce m-as mai duce si eu macar la o cina in doi cu Sorin al meu!
    Of, of, mai, mai..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Nela! Ce poate face o rochie din om si un machiaj profesionist! M-am simtit asa cum am vrut: cu 5 ani mai tanara si cu 5 kg mai slaba. A facut minuni Natalia..:)

    RăspundețiȘtergere