vineri, 10 iunie 2011

Bebe mic sau domnisoara?

Miercuri seara, zambind gales si pozandu-i lui tati (cu urme de pasta de dinti pe fata):


Vineri dimineata dupa sesiunea de styling de ieri:


Explicatie: din cauza caldurilor ce au dat peste noi si pe care se pare ca le vom suporta toata vara s-a decis dupa un consiliu de familie ca e vremea de tuns. Si cum eu am traume din copilarie pe seama tunsului (breton in zig zag si tunsoare baieteasca pana pe la 13 ani cand decisa m-am lasat doar pe mana coafezei si am refuzat sa mai fiu tunsa cu oala acasa) am decis sa apelez la o persoana avizata si antrenata in meseria asta, adica la Alina. Este coafeza (sau hair stilista cum frumos ii scrie pe ecuson) la care merg deja de vreo 10 ani si niciodata nu m-a dezamagit. Iar ieri am fost placut surprinsa sa vad ca in 10 minute a tuns-o pe Isabela fara prea multe discutii si urlete (ca ma asteptam sa faca circ mamarutza). Dar a fost fascinata de perii si produsele de styling pe care i le-a tot bagat sub nas Alina.
Per ansamblu a fost ok: si freza mea si a mamarutzei. Si distractiv...Singurul care a avut de obiectat a fost tati de Isabela..."mai, totusi fata are doar 1 an si 8 luni...nu e cam repede sa o duci la coafor?!?"....:)) No other comments.

7 comentarii:

  1. o! bietul tati! abia de acu incepe distractia! iar pentru o domnisoara frumoasa ca a voastra niciodata nu e prea devreme pentru nimic...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehehe, nu stie tati ce-l asteapta!!
    Si sa afle el ca asa incep toate, cu mers la coafor si termina cu manichiura, pedichiura si alte stylinguri de genul asta.
    Iar cand o sa il tina Domnisoara lui de brat o sa radieze tot. De ce?? Pentru ca e fata lui frumusetea care-l priveste cu atat dragoste si duiosie.

    Iar mamaruta chiar arata senzational. Felicitari, Alina!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) sa va fie de bine! :) Sunt sigura ca Isa va deveni clienta fidela... spre bucuria taticului ei. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. să vă fie de bine, dragelor!
    Isabela arată super șic cu noua freză! (nu vrei s-o vezi pe Ana mea, căprită azi de mine... :D)
    vă pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar ce-mi place de ea cum pozeaza!!! Arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim fetelor..nu ma pot obisnui cu mutrita ei de domnisorica...eu tot bebe o vreau!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este minunata Isa!
    Ei, mami, nu-i inca domnisorica ci un copilas mai marisor...dar tot puiul tau mic si drag, asa ca enjoy!
    Cand incepeti gradi?

    Va imbratisam!

    RăspundețiȘtergere