vineri, 17 iunie 2011

4 ani, 19 ani



Mda...azi avem 4 ani de casnicie cu acte, cum glumim noi..:)
Si tot azi am fost la un preview pentru intilnirea de 20 de ani de la terminarea liceului ce o voi avea la anul...m-am intilnit cu fosti colegi de liceu si de gimnaziu. Pe unii din ei nu i-am vazut de 19 respectiv 23 de ani...a fost super. Multe amintiri, bancuri, poze din scoala...m-a luat nostalgia. Si m-am vazut prin ochii colegilor: papusa vesnic zambitoare (vai ce urasc apelativul asta!!!!). De fapt m-am vazut in oglinda...cu citeva fire albe, cateva kile in plus, cateva riduri in plus....mai inteleapta (?), mai stilata, mai rabdatoare si toleranta...
A fost o seara frumoasa...sper sa o mai repetam. Face bine la moral...

2 comentarii:

  1. super! la multi ani inainte fericiti! happy anniversary!
    noi pe 30 iunie facem zece ani... of of, trece timpul!
    va pup, weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani cu sanatate si fericire vesnica!! :)

    RăspundețiȘtergere